donderdag 5 februari 2015

Opnieuw genieten van sneeuw

Vanochtend werden we al weer verrast met sneeuw.  Jongste moest op de fiets naar school, gelukkig deed ie even een berichtje dat ie goed was aangekomen.  Ooh ik ben altijd zo'n angsthaas, maar gelukkig weten mijn pubers dat en houden ze er rekening mee, door meestal wel even een sms'je te sturen.  Oudste had vandaag een dagje vrij, dus konden we er lekker even op uit.  Jongste oppasmeisje lekker mee op de slee. 




















Groetjes en tot de volgende keer,
Brigitt@

5 opmerkingen:

  1. Tsjonge Brigitta. Wat een ongelooflijk mooie foto's heb je gemaakt.
    Mooie blauwe luchten met sneeuw en zon. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.
    Zit heerlijk te genieten.
    Bij ons was er niet zoveel sneeuw. De slee hoefde dus niet uit de schuur gehaald worden.
    Wat is Nederland toch mooi he! Als je dat wit van de sneeuw met het blauw van de lucht ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, er ligt bij jullie lekker veel sneeuw, hier aan de kust was het niet vell helaas....!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's. Ik moest helaas werken, maar had meer zin in zo'n wandeling als jij hebt gemaakt. Het was hier in Groningen ook al zo mooi. Zo, met jouw mooie foto's kan ik er nu toch nog even van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die sneeuwfoto's, maar bij ons was het superglad!
    Dus mijn glij-ijzers maar onder m'n schoenen tijden het ommetje met de hond.
    Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent als je kinderen op de fiets moeten met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen