maandag 21 september 2015

Niks quilterigs

De laatste weken komt mij niets uit handen wat maar enigszins op quilten lijkt, soms wordt er een steekje gezet in het middenpaneel van de Worthings Down quilt, maar daar blijft het dan ook bij. Hoop zo dat binnenkort de energie en inspiratie terugkomt om het quilten weer op te pakken. 

Ik wil iedereen heel graag bedanken voor alle leuke, lieve berichten op mijn vorige blogje. Ik geniet volop van mijn Koning Willem, heerlijk voor nu de avonden weer langer en frisser worden.  Heerlijk op de bank onder een quiltje, wat is er nou fijner, zo denkt Ody er ook over. 




Wel kan ik jullie foto's laten zien van een heerlijke wandeling door het Rasterhoffpark bij Sneek, dit stond al een tijdje om mijn verlanglijst. Zo dicht bij huis, maar het kwam er gewoon niet van. Maar afgelopen zondag dan eindelijk de Schotse Hooglanders daar opgezocht. Zijn het geen ongelooflijke, harige, lieve reuzen.
Het schijnt dat je ze gewoon kunt aaien, maar omdat ze nu kalfjes hebben, heb ik dat maar niet geprobeerd. 














Ook heb ik alweer de eerste paddenstoelen gezien en  kastanjes geraapt. Heerlijk, ik vind de herfst eigenlijk best wel fijn. Het ruikt zo lekker in de herfst en het licht is vaak zo mooi buiten. 

Hoop jullie binnenkort weer foto's te kunnen laten zien van mijn quilt bezigheden. 


Groetjes en tot de volgende keer,
Brigitt@

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's. Wij rijden er eigenlijk ook alleen langs als we richting Joure rijden. Volgende keer maar eens afslaan. Wij noemen de Schotse Hooglanders altijd kapstokken. Hihi...
    Je paddestoel is ook prachtig. Was er niemand thuis??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op naar de mandjes Brigitta......zoooo leuk en inspirerend, je hoeft ze alleen maar te pakken, gesneden zijn ze al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo geniet van je quilt, vind het ook zo fijn om er onder te liggen, daar zijn ze ook voor toch? Hondje die houden er ook zo van, lekker warm en veilig.
    Die Schotse hooglanders, wat een schatjes zijn het toch, en dan die kalfjes!
    Nee, aaien lijkt me dan geen goed plan, want dan wordt mamma misschien wel boos.
    Was 20 jaar geleden in Schotland en verwachtte daar heel veel Schotse hooglanders te zien, maar dat viel best tegen, voornamelijk schapen.
    Jij hebt ze lekker dicht bij huis.

    BeantwoordenVerwijderen