donderdag 21 juli 2016

hard werken




Hier wordt  op dit moment, ondanks de hoge temperaturen, hard gewerkt. Ik heb een deadline en die hoop ik te halen. Vandaar dat er even geen blogjes komen en ook het blogjes lezen schiet er even bij in. 



Maar ik heb geen verkeerd plekje om te werken toch?  Ik verhuis lekker met de schaduw mee. 



En ook het gezelschap is heel aangenaam. Zit ik achter mijn Valentine dan ligt ze onder de tafel, sta ik bij de strijkplank dan ligt ze daar.  



Maar rij voor rij wordt het wel wat. Je ziet hem groeien en steeds mooier worden.

Ik ga snel verder. Alle stof is inmiddels gesneden, nu weer blokken tekenen op theezakjespapier.



Groetjes en tot de volgende keer,
Brigitt@
 

2 opmerkingen:

  1. Mooi de Storm at see! Op de naaimachine gaat het lekker snel, maar niet zo fijn dat er een deadline is, dat geeft toch spanning niet?
    Zo gezellig met je hondje er bij, lief hè?
    Vandaag erg warm en benauwd na de regen en onweer vannacht, maar gelukkig niet zo erg dan momenteel in het oosten van het land.
    Nou, lekker verder dan maar op je naaimachientje.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief verhaal van de eendenfamilie en geweldig dat jullie zo'n prachtige kraamkamer hadden.

    BeantwoordenVerwijderen